نارسایی کلیه بیمار که در دیالیز 6 ماه است می توان خاموش من آن را دریافت کنید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه بیمار که در دیالیز 6 ماه است می توان خاموش من آن را دریافت کنید

نارسایی کلیه بیمار در دیالیز 6 ماه بوده است می توان از آن؟ برای بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آنها می توانند فرصتی برای پیاده دیالیز داشته اما آنها می توانند آن را متوقف نمی سرعت. آنچه مهم تر، آنها باید برخی از درمان های جایگزین پیدا قبل از آنها را متوقف دیالیز.
چرا بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید برای جلوگیری دیالیز؟
شما می دانید دیالیز یکی از روش های درمانی رایج ترین است، می تواند برخی از علائم ناشی از نارسایی کلیه با انجام بخش هایی از کار کلیه ها 'از بین بردن. اما می توان آن را به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، این است که می گویند می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند. علاوه بر این، بلند نظر دیالیز خواهد شد بسیاری از عوارض جانبی را، که در آن بیماران دردناک تر خواهد شد، بنابراین بیماران مبتلا به نارسایی کلیه می خواهید به آن را متوقف کند.
چه نوع از درمان می تواند درمان جایگزین دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی گیاه چینی سنتی، می توان آن را جایگزین خوبی دیالیز. این می تواند کمک کنید بیمار نارسایی کلیه دیالیز خلاص شدن از شر به تدریج با بهبود عملکرد کلیه خود را. چه چیزی بیشتر، می تواند گردش خون ترویج و برطرف کردن سموم و استاز از خون توسط ضد ترومبوز، ضد التهاب، ضد انعقاد و بزرگ شدن رگ های خونی.
با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی داشته باشد. برای افرادی که در مرحله پیشرفته است، آنها ممکن است شانس از دست بازگشت به زندگی عادی، اما آنها همچنین می توانند زندگی زندگی یک فرد عادی و لذت بردن از یک زندگی با کیفیت.
اگر سوالی دارید دیگر در مورد دیالیز و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید دکتر ما در واتساپ / وایبر تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: